FAQs
Op woensdag 2 juli van 14.30 – 16.00u en op vrijdag 4 juli van 18.30 – 20.30u organiseren
we betaaldagen. Je kunt dan op Julianastraat 11 komen betalen voor de kinderen. Dit mag
contant, maar dit jaar hebben we ook de mogelijkheid om via een QR code te betalen!
Super fijn dat je ons wilt komen helpen! We kunnen alle hulp goed gebruiken. Of dit nu is bij
het op- en afbouwen van het evenement (op maandag en vrijdag) of juist tijdens de
Huttenbouw zelf: op dinsdag t/m donderdag. Je kunt je aanmelden als hutcaptain, je
begeleidt dan een groepje kinderen met het bouwen van de hut. Ook kun je helpen in de
crea-hoek of bij de spellen. Daarnaast kunnen we ook hulp gebruiken bij de catering. Heb je
een EHBO-diploma? We kunnen ook nog EHBO’ers gebruiken!
Je kunt je voorkeuren opgeven in het opmerkingenveld bij het aanmelden als vrijwilliger.
Wil je graag met een vriendje of vriendinnetje in de groep, zet dit dan bij de opmerkingen. Je kunt maximaal 2 voorkeuren aangeven en we doen ons best om hier rekening mee te houden.
De Huttenbouw is bedoeld voor kinderen in de basisschoolleeftijd 4-12 jaar.
De Huttenbouw zal plaatsvinden op het scoutingterrein Ewijk (Binnenweg 4b)
Dinsdag 12 augustus van 09.00 – 15.00u
Woensdag 13 augustus van 09.00 – 15.00u
Donderdag 14 augustus van 09.00 – 14.00u, gezamelijke afsluiting met ouders/verzorgers.
Bij de Huttenbouw maken de kinderen hutten van oude pallets. Tussendoor zijn er ook
creatieve activiteiten en spellen gepland. De kinderen worden ingedeeld in groepjes van
maximaal 10 kinderen en de hutcaptain begeleidt het groepje.
Het is fijn als de kinderen zelf een hamer meebrengen, voorzien van naam. Als je geen
hamer hebt is dat geen probleem, we zorgen voor wat extra hamers.
Verder een lunchpakketje en fles/bidon met drinken. Wij zorgen voor limonade en
tussendoortjes!
Als het warm weer is, is zwemkleding handig om mee te nemen of aan te trekken. Smeer de
kinderen thuis alvast een keer in, wij herhalen dit nog een aantal keren op de dag.